2. maaliskuuta 2013

Oranssia kevääseen



Olen ihan kokonaan unohtanut laittaa teille linkin Katin blogin sivuille. Hänellä on ihastuttava sisustusaiheinen sisustusheinia niminen blogi.

Kati tilasi minulta viime vuonna kolme kirkkaan oranssia virkattua koria eteiseen järjestystä helpottamaan.
Kati teki niistä viime vuonna postauksenkin: oranssit-sailytyskorit, mutta olin silloin kokonaan unohtanut mainita siitä teille.
Näiden oranssien korien tekovaiheesta olen kertonut täällä
 oranssista-trikookuteesta-valmistui

Minulla on tätä samaa oranssia kotimaista tekstiiliteollisuuden ylijäämäkudetta vielä vähäsen varastossa, jos kiinnostuit teettämään siitä korin itsellesikin. Otathan yhteyttä joko sähköpostitse, puhelimitse tai kommentoimalla tähän postaukseen.

Mukavaa, että olen saanut taas uusia lukijoita - olette ihanaiset lämpimästi tervetulleita :-)
Kiitos myös kaikille "vanhoille" lukijoille. Olen kiitollinen kaikista jättämistänne kommenteista - kiitos niistä kaikista!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...