3. helmikuuta 2013

Hempeää vaaleanpunaista, mutta mitä

 
 
Minua on pyydetty virkkaamaan jotain kivaa lapsille. Jotain kivaa voisi olla vaikka pieniä virkattuja eläimiä, esim. pöllöjä, jotka nykyisin ovat kovin suosittuja hahmoja leluissa, tyynyissä, keramiikassa jne. Jotain kivaa voisi olla myös sievät viirinauhat, joita myös näkyy useissa eri sisustusaiheisissa blogeissa ja sisustuslehdissä. Tai jotain muuta - mitä se sinun mielestäsi voisi olla? Olisi kiva, jos saisin sinulta vinkkejä siitä, millä voisi olla kysyntää täksi kevääksi ja tulevaksi kesäksi.

Kaivelinpa sitten lankavarastojani ja löytyihän sieltä kaikkea kivaa, mm monta 50 g kerää ihanan hempeän vaaleanpunaista bambulankaa  (Trysil Garn Dalia; 50% bambus & 50% akryl; farge 301) ja muutama 50 g kerä vaaleaa turkoosia/sinistä (Svrta Fårets Baby; 100 % acryl; färg 79).

Arvaahan mitä alkoi syntymään? Olin viime viikon matkoilla ja näitä oli kiva virkata lentokoneessa.
Kolmion korkeus on 11 cm ja yläreunan leveys 9 cm. Ovatko mittasuhteet mielestäsi oikeat? 

Minulle on tullut muutama uusi lukija. Ihanaa, kun olette tulleet mukaan - olen kiitollinen siitä. Oikein ihanaa helmikuun alkua kaikille.

2 kommenttia:

  1. Hei vaan, pienen vauvan äitihän se täällä kirjoittelee :) Viirinauhat on ihania! Itse olen virkannut 3 viiriä ja lisää tekis mieli tehdä. Pöllöjä olen virkannut myös tyttärelleni ja niistä hän (tytär 8kk)on aivan innoissaan! Kesäksi voisit virkata tytöille kukkapantoja, mun blogista voisit ehkä saada jotain vinkkejä, toivottavasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi ja vinkeistä Mira. Kävin heti kurkkaamassa omilla sivuillasi, olet taitava ja kädenjälkesi on kaunista.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...