2. joulukuuta 2013

Sydämellistä aikaa ja Joulun odottamisen taikaa

 
 

Blogeissa näkyi eilen toinen toistaan ihanimpia postauksia ensimmäisestä adventista.
Minä jätin omani tähän päivään ja otin aiheeksi sydämet.

Sydämiä näkee vähän joka puolella - jos niitä haluaa nähdä.
Joskus luonnossa kulkiessa pystyy 'näkemään' sydämiä puiden rungoissa & oksissa & lehdissä, kanervikossa tai vaikka taivaalla seilaavissa pilvenhattaroissa. Pitää vain osata pysähtyä ja katsoa, eikös vaan.

Meillä näkyy kotona useita sydämiä - tykkään erityisesti tuosta ekan kuvan hellyyttävästä sydämestä. Se on rakkain :-)

Keskimmäisen kuvan sydämet olen veistänyt kaarnasta ja viimeisen kuvan sydämet olen virkannut langanjämistä.

Saapas nähdä millaisia uusia sydämiä vielä ehdin väsäämään ennen Joulua. Aiemmin ompelemiani täytettyjä pellavakankaisia  sydämiä ja sahaamiani puisia sydämiä löytyy vielä muutama By Pia's putiikista ja niitä on mahdollista ostaa myös lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen tissarii@gmail.com. Ehtivät vielä hyvin perille Jouluksi.

Ihanaa Joulukuun ekaa viikkoa teille kaikille ihanaisille  :-)



2 kommenttia:

  1. Olen aivan ihastunut noihin kaarnasydämiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta sehän on kiva. Minulla on muutama ylimääräinen, jos sinua kiinnostaa :-) Mukavaa Itsenäisyyspäivää.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...